باوفاترین افراد در زمان حاضر به امام زمان(عج) چه کسانی هستند؟
نوشته شده توسط : بیسیمچی

آیت الله قرهی پاسخ می‌دهد؛

باوفاترین افراد در زمان حاضر به امام زمان(عج) چه کسانی هستند؟

باوفاترین افراد در زمان حاضر به امام زمان(عج) چه کسانی هستند؟
 

تیرهای بلا به سمت این سید عظیم­ الشأن می­ آید، شما سینه­ هایتان را سپر کنید!اگر می ­خواهید باوفا باشید و برای سربازی آقا انتخاب شوید، ببینید به ولایت و ولی امر مسلمین باوفا هستید یا نه؟! 

 

 آیت الله قرهی از درس اخلاق خود مطلبی بیان نموده که متن آن برای علاقه مندان در پی می آید.
 
آیت­الله مولوی قندهاری، آن کنز خفی الهی به بعضی از دوستان فرمودند: من یکی دو نفر را در اوج اوج می ­بینم. تعجب کردیم، گفتیم: آقا! چطور؟ فرمودند: آن­ها خلص تمام بزرگان هستند، خلص شیخناالاعظم، خلص ... هستند!
 
گفتیم: چه کسانی؟ فرمودند: می­ بینم چطور برای باوفا بودن به حضرت حجت(عج) نسبت به این سید عظیم­ الشأن[۱] با وفا هستند!؟ دو سه مرتبه فرمودند: تیرهای بلا به سمت این سید عظیم ­الشأن می ­آید، شما سینه ­هایتان را سپر کنید!
 
همین طوری نیست، امتحان می­ کنند! «إِذِ ابْتَلى‌ إِبْراهيمَ رَبهُ بِكَلِماتٍ فَأَتَمهُن» [۲] اگر می ­خواهید باوفا باشید و برای سربازی آقا انتخاب شوید، ببینید به ولایت و ولی امر مسلمین باوفا هستید یا نه!؟ - هرکس هرچه که می ­خواهد بیان کند، می­ دانید من شیمیایی هستم و اگر شیمیایی به خونم بریزد، تا شش ماه هم زنده نیستم! من آخرتم را برای دنیای کسی نمی ­دهم. کدام انسان که نیم­چه عقل داشته باشد، می ­آید آخرتش را برای دنیای کسی بدهد!؟ -
 
نمی­ گویم و پرده را بالا نمی ­زنم که بعضی چگونه بودند اما رفوزه شدند، نمره ولایی­شان صفر شد و از سربازی امام زمان(عج) خارج شدند، چه رسد به این که بخواهند فرمانده یکی از سپاهان مولا شوند! ابداً! شوخی نیست! این راه حساب و کتاب دارد! إلا توبه حقیقی کنند؛ چون راه بازگشت هست!
 
چه کسی به آن امام العارفین باوفا مانده است!؟ چه کسی به سپه سالار امام زمان باوفا مانده است!؟ او سرباز امام زمان(عج) است.
 
عرض کردم آیت­ الله مولوی قندهاری‌ چهل سال از آقا بزرگ­تر بود، چیزی نمی ­خواست. آن پیرمرد چند پاره استخوان که دریای باعظمت عرفان بود، چه می­ خواست!؟ حالات ایشان را بخوانید. اصلاً خود حضرت ثامن الحجج(عج) یکی از حلقه­ های ضریح را در دست ایشان قرار دادند، که آن را همراه ایشان دفن کردند! چیزی نیاز نداشت، اما می ­دانست حق و باطل چیست و کجا باید راه برود تا بتواند سرباز وجود مقدس آقا باشد. 

 
....................................................
 
 مقام معظم رهبری(حفظه الله) [۱]
 
 بقره/۱۲۴[۲]
/2759/

 

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار , دین و اندیشه , فرهنگ و اندیشه , ,
:: بازدید از این مطلب : 443
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: